lördag 7 april 2012

Träningsvärk

är bra.
Sitter och tjurar just nu för att alla mina kläder är antingen för små eller på gränsen till för små. *suck* Jag behöver gå ner i vikt. Så nu ska vi se om vi inte kan komma i form inför beach 2012, eller 2013 kanske =P
aja. No more candy for me. Efter påskhelgen har jag snaskförbud och ska försöka röra på mig lite mera. Jag har 10kg som jag vill bli av med.
I och för sig så håller jag på att sluta snusa. Har inte snusat sen förra söndagen och när jag bestämde mig för att sluta snusa så skulle jag få snaska för att underlätta saken. Men som sagt, kläderna är för små och jag har inte råd att förnya garderoben så nu gäller det att sätta sin viljekraft på prov.
Vi får se hur det går.

Imorgon ska vi till Smutz bror och äta påskmiddag med hela Smutz familj. Det kommer bli trevligt. Det är knytkalas och sånt är ju trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar