onsdag 25 januari 2012

Komplettering

Nu är min komplettering postad. Det finns alltså ingenting mer jag kan göra nu förutom att hålla tummarna och invänta resultat från tenta och komplettering, och plugga på den kurs jag läser nu såklart.
   Lyckas jag få godkänt på både tentan och kompletteringen och resultaten registreras innan vecka 6 så kommer jag att få mitt CSN *håller tummarna*

Imorgon ska jag & Smutz hämta de sista smågrejerna som är kvar i lägenheten, sen är det bara städningen kvar, och att frosta av den där jäkla frysen *urgh* Besiktning på Tisdag, hoppas jag får reda på om någon har tagit lägenheten då med =/ har nämligen inte hört något från hyresbostäder ännu och jag vill helst slippa betala nästa månadshyra, speciellt om jag inte behöver liksom.
   Oh, well. Nu får vi väl se hur länge det dröjer innan vi flyttar igen jag & Smutz, det är inte så att vi inte trivs med att bo här i huset, men en egen lägenhet hade inte varit fel =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar