fredag 6 januari 2012

2012

Det är svårt att hinna med att komma ihåg att gå in och skriva ibland ^^

Nu är det ett helt nytt år 2012, vi lever i framtiden, helt galet.
   Jag pluggar så hjärnan förvandlas till mos inför vår Tenta, jag har en komplettering som måste göras och snart börjat VT. Stress, stress. Jag är dessutom mitt uppe i en flytt från Växjö hem till svärfar.
   Jag & Smutz har fixat och donat här hemma i alla fall så att nu känns det faktiskt som att vi har en två-rums lägenhet med gemensamt kök och bad =) Det är rätt mysigt att bo med svärfar, så vi kommer nog att stå ut att bo här tills vi har fått ordning på vår ekonomi. Jag är väldigt tacksam för att vi kan bo här.

Idag ska jag & Smutz åka till Malmö för att träffa några av Smutz vänner och festa lite. Vi skulle ha tagit tåget vid 11, men när jag kollade just så går det inget då. Tur att vi inte åkte ner till stationen =P Vi får ta det vid tolv istället ^-^

Ha det fint

1 kommentar:

  1. Det skall bli så mysigt att ha dig nära igen! ^^ Vore mysigt att komma och hälsa på er någon dag. Hoppas ni har en jättehärlig helg i Malmö! Pusselusker!

    ps.Jag får använda anonym istället för det går bara inte att använda min Livejournal här längre. Det har varit trasigt länge här på din sida. =/

    SvaraRadera