lördag 21 januari 2012

Flytta flytta

Nu är jag nästan helt utflyttad ur min lägenhet i Växjö. Smutz och jag var uppe i förgår och packade med oss så mycket vi bara kunde så nu är det bara sängen och massa småplock kvar =) Skönt när det äntligen är klart.
   Jag har fortfarande inte hört något från hyresbostäder om någon har tagit lägenheten, men jag hoppas på det.

Igår satt jag flera timmar på biblioteket och försökte fixa färdigt min komplettering, lättare sagt en gjort visade det sig, men jag får fortsätta att kämpa med det i några dagar till och helt enkelt hoppas på det bästa. Lyckas jag klara kompletteringen och få G på tentan så kommer jag få pengar igen *hurray*

Jag ska försöka ta lite bilder och visa upp mitt nya hem snart. Det är lite trångt för mig och Smutz här, men det funkar (även om nästan alla mina saker bor i kartonger i källaren). Det är ju lite lyxigt att ha en egen tomt och jag ser fram emot sommaren här ^-^

Idag fyller min underbara Wonderboy år och jag & Smutz är dit bjudna på tårta! Det ska bli riktigt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar