onsdag 11 januari 2012

Tenta-ångest

Imorgon har vi vår tenta och jag har tenta-ångest och kan inte sova. 
Jag läser och läser men vet inte om någonting fastnar.

Två personer har ringt och bett att få komma och titta på min lght i alla fall =)
Det är jättebra, det känns som att detta betyder att jag garanterat kommer slippa de sista två hyrorna.  Nu får jag bara ta och hoppas att jag klarar tentan på första försöket och att jag klarar min komplettering så att jag får mitt CSN, annars vet jag inte riktigt vad sjutton jag ska ta mig till...

Jag har fått tag i nästa kurs huvudbok i alla fall, jag har reserverat den på UB så så den ska jag hämta när jag är i Växjö, skönt att slippa köpa den för den var dyr =P

I morgon flyttar lilla Spuni hem till föräldrarna! Hoppas verkligen att hon kommer trivas där och att de kommer tycka om att ha henne hos sig =)
Hade jag kunnat hade jag helst tagit hem Spun till mig, men hon och svärfars katt kommer inte överens. När de bodde tillsammans här i sommras höll lilla Spun på att jaga bort Molly och jag tror inte att svärfar skulle uppskatta om det hände.

nehepp, lite tentapluggande nu då kanske, och kanske se om jag hittar min kamera så att jag kan visa hur fint vi har det här ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar