måndag 14 mars 2011

Soft dag med ont i magen

Idag har varit en slapp dag. Vaknade förvisso inatt av att jag hade ont i magen och kände mig alldeles uppsvälld, men lyckades somna om. Har slappat och försökt plugga till examinationen imorgon, slappandet har gått fint, pluggandet, well, tja, jag har läst litteraturen som ska läsas så får vi väl helt enkelt se vad som händer.

Lunch åts och bil lånades så att jag och Dr.Smutz kunde åka en liten tur i eftermiddag, letade efter vårtecken men det var lite ont om dem där ute.
Magen är fortfarande svullen och öm, känner mig proppmätt och hungrig på samma gång, kan hända ha något att göra med att jag åt två semlor och en pizza igår (svulldag på stor skala). Får väl hoppas att magen är tillbaka till sitt gamla jag imorgon igen, även om jag misstänker lite magkattar på grund av examinationen.

wish me luck tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar