lördag 26 mars 2011

Helg

Delkurs 1 termin 2 avklarad.

Podcasten blev rätt lyckad och uppskattades av de flesta.
På Måndag börjar vår nästa delkurs och på Fredag reser jag till Umeå.
Umeå resan kommer att innebära ungefär 13timmar på tåg efter att jag spenderat en hel dag på universitetet. Jag kommer anlända i Umeå runt 06:38 på Lördag morgon. Ser fram emot att åka till Umeå, ser dock inte fram emot resan.

Just nu sitter Dr.Smutz, Schmoo, PoSon & Glenn-Torsten och spelar munchkin, vilket ofta resulterar i högljudda skratt, skumma utrop och saker som kastas genom rummet. Anledningen till att jag själv inte är med och spelar är att jag inte kunde slita mig från min fina lilla laptop.

Fan vad jag är sugen på en iPad 2.

1 kommentar:

  1. Vi var och kikade på Ipad 2 idag, Jimmy konstaterade att för att han ska köpa en sån måste vi flytta nånstans så att han skulle vara tvungen att pendla till jobbet.
    Längtar tills du kommer upp =)

    SvaraRadera