torsdag 31 maj 2012

Terminens sista tentamen

Klart slut, tack och adjö. Nu är terminen officiellt slut, sista tentamen inlämnad och väntar på att bli rättad. Vår föreläsare har lovat att försöka ge oss resultatet inom en vecka så vi slipper grubbla på det så länge under sommaren ^-^
Imorgon börjar jag på mitt sommarjobb, det ska bli så jäkla skönt att äntligen få arbeta lite igen och att slipper plugga ett tag, kunna komma hem på kvällarna och bara vara ledig! Jag har fortfarande inte fått mitt schema dock, fick ett mail idag om att jag ska jobba imorgon mellan 8-16:30 så jag antar att jag kommer att få mitt fullständiga schema då. Missade intro-dagen idag på grund av tentan så de andra sommarvikarierna fick sina nycklar, all information och instruktioner idag medan jag skrev tenta, jag däremot får lära mig under min första arbetsdag. Det kommer nog inte bli några jätteproblem dock, jag ska städa på badet imorgon och om det blir samma väder som det var idag tror jag inte att det kommer vara överdrivet mycket gäster trots att det är premiär =P

Smutz åker till Helsingborg imorgon med alla sina syskon och sin mamma för att fira att hon fyllde 60 i December. Hoppas att de får det jätteroligt där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar