fredag 18 maj 2012

Jag var ju i Umeå för ett par veckor sedan. Det var jättemysigt, härligt att få träffa syster yster, snöbollen och busflickorna.
Jag åkte med föräldrarna i deras husbil fram och tillbaka och fick träffa farmor både på vägen upp och på vägen ner igen =) Föräldrarna sov i husbilen under tiden vi var i Umeå och jag bodde hos syster. Det var en mysig vecka, vi gick på stan, fikade och busade med flickorna. Pappa fyllde år när vi var uppe så jag & syster gjorde en tårta till honom. Den blev jättefin så jag kommer lägga in en bild på den här sen ^-^

Den 15 Maj släpptes Diablo 3 som ni säkert vet, så från den 14 till och med idag (den 18:de) så har vi haft lan här hemma.
Poson & Danski har bott hos oss och de har spelat ihop med Smutz. Jag har tyvärr inte kunnat vara med för min dator klarar inte av att köra Diablo 3 =(

Sommarjobbet är kirrat vilket känns sweet och nu bakar jag bullar *nom nom* ^-^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar