tisdag 14 februari 2012

Tiden går

så fort att man knappt hinner med.

Känns som att jag tjatar om att tiden går fort? Det är inte meningen, så illa är det inte ;)

Just nu håller jag på att plugga inför min första psykologi-tenta som jag ska ha på Fredag. Har ordnat sovplats hos Pytte Torsdag-fredag, tentan är nämligen klockan 08:00 och jag hinner inte i tid om jag ska ta bussen. Jag håller även på att leta sommarjobb, det är fasen inte lätt. Jag har i alla fall skickat in tre stycken via nätet genom AMS, jag har i alla fall tre spontanansökningar som jag ska skicka med posten och hoppas på det bästa.

Jag har fortfarande inte kopplat in min dator utan använder Smutz laptop, jag skyller på att det är därför jag inte lagt upp några bilder ännu =P

Nej, här kan jag ju inte sitta längre, måste plugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar