torsdag 16 februari 2012

Snöänglar!

Igår när Smutz kom hem från jobbet skulle han skotta uppfarten, jag gick ut för att hjälpa till lite och det slutade med att vi lekte i snön tills vi var genomblöta =D
Det var väldigt roligt!
Det blev en liten snögubbe, men jag orkade inte gå ut igen för att ta kort på den så jag tog kortet genom fönstret ;)

Sen har jag ju lovat bilder på där jag bor nu, jag har inte städat ordentligt så ni får ett par stökiga bilder =)
Ett stökigt vardags/datarum, Smutz datorbord syns inte på bilden för det är precis bredvid mig när jag tar bilden.
Ett litet sovrum som extraknäcker som torkrum, med en bokhylla som extraknäcker som garderob ^-^

Det är ju inte så stort, men det är trivsamt, både vi och katten trivs med att bo hos svärfar, så det här ska nog funka ett tag till.

Inatt ska jag sova hos Pytte i Växjö för imorgon klockan 08:00 har jag tenta. Önska mig lycka till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar