lördag 28 juli 2012

Igår efter en lång varm arbetsdag tog jag mig äntligen årets första dopp =)
Jag & Smutz, Schmoo & Misla åkte ut och svalkade oss i en sjö, mycket trevligt må jag säga!

Efter doppet åkte vi på bio och tittade på "The Dark Knight Rises". Överlag får jag säga att jag gillade den, även om det var en del korkade saker som hände i den (typ folk som krachar bilar utan säkerhetsbälte och bara skadar armen lite grann och liknande). De knöt ihop triologin på ett bra, om än lite för lyckligt och klychigt sätt.
Det märktes ju att Nolan hade koll på vad som händer i serierna när Batman möter Bane och utgått i från det och sen gjort sina egna förändringar, varav alla kanske inte helt lyckade då.
Men, som sagt, jag gillade den ändå ^-^ Kommer köpa DvD'n när den kommer ut så att jag kan ha hela triologin i min film hylla och titta på dem ibland.


18 dagar kvar tills vi ska hämta Zelda XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar