tisdag 10 juli 2012

Hundvalp i Augusti!

Jag & Smutz har nu tingat vår första hundvalp =D
En Golden retriever tik som vi har valt att kalla Zelda. Vi ska hämta henne i Falköping den 15 Augusti då hon kommer att vara 8veckor gammal =)

Min Syster Yster har varit nere nu sedan i Torsdags så Tossia har jag gått med henne & Mini ^-^
På tossia passade jag även på att köpa ett halsband och ett koppel till Zelda.
Igår åkte vi dessutom till Ullared med föräldrarna syster och mini där vi självklart gick på Gekås. Där köpte jag lite tuggleksaker till Zelda och en taklampa till hallen =) Syster köpte massor med med kläder till Liten och Mini hon köpte dessutom en vinterjacka till både sig själv och till mig =D Underbaraste syster ^-^ Mamma köpte lite kläder och en likadan vinterjacka hon med och dessutom en taklampa till mig ^-^ *Bortskämd*


Och nu, en liten Zelda:

1 kommentar:

  1. Åh!! Så sööööt!! :D Ser fram mot detta! :D kram Lisa

    SvaraRadera