torsdag 9 januari 2014

Arboga =)

Nu har jag bott här ett litet tag och jag trivs verkligen jättebra, både på jobbet och i stan =)
Jag är fortfarande helt snurrig i huvudet när jag kommer hem om kvällarna, men det börjar bli bättre :P

Nästa helg kommer dessutom Smutz hit och hälsar på *yay*
Han ska ta djuren med sig så då kommer jag få ha dem hos mig, hur underbart är inte det ^-^
Anledningen till att han ska lämna djuren här är för att han ska kunna rensa hemma i lägenheten i lugn och ro inför flytten.
Vi ska rensa ut rejält och göra oss av med allting som vi inte behöver, så när Smutz flyttar hit kommer han bara ha det viktigaste med sig. På tal om att flytta hit så har han sagt upp lägenheten nu och kommer förmodligen flytta hit i månadsskiftet. Jag säger förmodligen för han kanske stannar ett litet tag efter att han flyttat upp alla saker hit. Lite för att han tycker att det är läskigt att flytta så långt ^-^

Längtar tills han flyttar hit, längtar tills vi båda har arbete, längtar tills vi har möjlighet att köpa hus.
Saknar alla mina fina vänner i Blekinge, saknar familjen. Hoppas att ni alla har det bra där hemma, hoppas jag kan hälsa på er snart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar