fredag 20 december 2013

Nu har jag arbetat på biblioteket i tre veckor. Jag är ensam ansvarig för talböcker för vuxna och för boken kommer, men dessa veckor har jag gått bredvid så jag har kunnat få hjälp med allt jag ska göra :)
Känner mig ganska säker på mina uppgifter och tror att detta kommer att bli jättebra!
Jag kommer även hålla bokprat och biblioteksrundvisningar för mellanstadiebarn, jag har varit med barnbibliotekarien ett par gånger när hon gjort det och kommer få vara med henne några gånger till i Januari innan jag kommer behöva börja göra det ensam ^-^ Läskigt men roligt.
Jag trivs jättebra, alla mina medarbetare är trevliga och jag hoppas att jag kommer bli bra vän med dem allihop! Det känns fantastiskt, jag är faktiskt bibliotekarie nu =)

Det har varit lite ensamt att bo här själv utan Smutz och djuren, men det har ändå fungerat bra. Jag trivs bra i stan och här är verkligen fint. Ser fram emot våren och sommaren för jag tror att stan kommer vara ännu mysigare då. Plus att Smutz och djuren bor hos mig då ;)

Ikväll ska jag packa för imorgon tar jag tåget till Motala där pappa ska hämta mig och farmor och köra hem oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar